Korisne informacije

Radno vreme

Radno vreme u kompaniji je strukturirano i fiksno, a različito za različite sektore. Veoma je važno da se poštuje radno vreme, kao i vreme za pauzu. Ima nas mnogo i upravo zbog toga je važno da se svi odgovorno odnosimo prema radnom vremenu kojim raspolažemo.

Kako se evidentiramo?

Pri ulasku u kompaniju, na portirnici postoje tasteri putem kojih se evidentiramo. Ukoliko zaboravite karticu i ne evidentirate se, dužni ste da napišete izjavu u slobodnoj formi o tome koliko ste radili tog dana, da je odnesete na potpis svom direktoru sektora, a potom u službu za ljudske resurse.

Sati se obračunavaju kumulativno – sabiraju se svi sati u mesecu i računa se ukupan fond.

Minimalan zakonski fond je Broj radnih dana x 8 sati.

Naše web stranice

Naša kompanija ima nekoliko svojih eksternih web stranica koje su javno dostupne i namenjene su pre svega prezentaciji kompanije eksternim licima:

www.enterijer-jankovic.co.rs

www.ejms.co.rs

www.ejfurniture.co.rs

www.ej-interiors.co.uk

U kompaniji postoji i interna web stranica koja služi za internu komunikaciju i kao online oglasna tabla ( http://192.168.1.6/ ). Ova stranica nam omogućava da svi zaposleni budu informisani o novostima u kompaniji svakodnevno (o novozaposlenima, o humanitarnim akcijama, društvenim aktivnostima, pravilnicima i odlukama, i slično). Preporučujemo Vam da istražite tokom prvog meseca mogućnosti koje Vam pruža interna stranica i da se upoznate sa osnovnom dokumentacijom u kompaniji. Njoj nije moguće pristupiti sa drugih računara, npr. od kuće pa ako putujete u inostranstvo zamolite našeg IT saradnika da Vam omogući pristup sa lap topa.

Takođe, imamo i svoju e- learning stranicu (192.168.1.63) na kojoj se postavljaju materijali sa održanih obuka, a postavljaju se i planovi i definišu se termini kada se održavaju obuke. Na većinu obuka možete da se prijavite samostalno, a na e-learning stranici postoji i uputstvo kako da to učinite.

Ukoliko želite da idete na neku obuku, pre prijave morate konsultovati svog neposrednog rukovodioca. Neophodno je da on bude upoznat sa tim na koju obuku želite da idete. Vaš nadređeni će odrediti šta su Vam prioriteti tog dana i da li ste u mogućnosti da idete na datu obuku.

Kodeks oblačenja

Želimo da ostavimo pozitivan utisak na klijente i treća lica koja nas posećuju i zbog toga je važno da budemo prikladno obučeni.

Jedinistveno pravilo: oblačiti se prikladno (dužina suknje do kolena, normalan izrez dekoltea, prikladna visina potpetica).

Potrebno je da vodimo računa o ličnoj higijeni (čista kosa, uredni nokti).

Ukoliko primetimo da se neko od kolega ne snalazi sa adekvatnim oblačenjem, sugerisaćemo mu to na dobronameran način.

Restoran i kuhinja u kompaniji

Naša kompanija brine o zdravlju i zdravom načinu ishrane svojih zaposlenih. Zbog toga imamo restoran u kompaniji koji predstavlja mesto za ručak i odmor tokom pauze.

Eksterna kuhinja sprema ručkove za naše zaposlene i dostavlja ih domaćici u restoran pre pauza za odmor. Domaćica raspoređuje porcije. Hrana se poručuje unapred: danas za sutra. Kod domaćice restorana možete se informisati o tome kako se kupuju bonovi.

U restoran se takođe može doneti hrana od kuće i jesti, a moguće je i kupiti sebi sok za novac.

Pored restorana, naša kompanija ima i kuhinje u uravnoj zgradi. Na svakom spratu se nalazi po jedna kuhinja, i jedna između dva sprata. Kuhinje su opremljene escajgom, čašama, šoljama i kuvalima za kafu. Tu možemo i da skuvamo sebi kafu ili čaj, a u kuhinji na donjem spratu i da kupimo kafu ili slatkiš iz aparata.

Kuhinja na donjem spratu koristi se i tokom pauza za obrok. U njoj se nalaze dva frižidera u koje svi možemo ostavljati hranu koju donesemo od kuće. Važno pravilo kuhinje glasi: Tokom odmora u kuhinji se ne razgovara o poslu.

Društvene aktivnosti

Dva puta godišnje održavaju se timske igre na različite teme. Trudimo se da napravimo dovoljan broj igara kako bi svako pronašao neku aktivnost u kojoj želi da učestvuje. Takođe, organizujemo ponekad druženja između zaposlenih (izlasci u grad, odlasci u bioskop ili pozorište, bavljenje rekreativnim sportom..).

Organizovali smo veći broj druženja do sad, ali novi predlozi su uvek dobrodošli.

Edukacija i treninzi

Veliki akcenat stavljamo na razvoj zaposlenih pošto smo i mi kompanija koja je u razvoju. Imamo e- learning stranicu (192.168.1.63) na kojoj se nalaze sva obaveštenja vezana za obuke i treninge koji se organizuju (plan obuka, predavači, kome je namenjena obuka, šta je cilj, mogućnosti prijave).

Takođe, svaki zaposleni može da inicira obuku za koju smatra da će mu biti od koristi za dalji rad.

Sve detaljne informacije o načinu prijavljivanja i praćenju termina možete pogledati na našoj e- learning stranici (192.168.1.63).

Napredovanje u karijeri

Napredovanje u kompaniji omogućeno je na više načina. Služba za ljudske resurse prati politike nagrađivanja u skladu sa postignućima i preferencijama zaposlenih na radnom mestu. Takođe, prate se rezultati u radu na osnovu godišnjih razgovora.

Naša kompanija posluje na osnovu ciljeva koje svake godine generalni menadžment postavlja na kolegijumu ispred svih u kompaniji. Postoji utvrđeni sistem nagrađivanja, a kod direktora sektora zajedničkih poslova možete se informisati o pojedinostima vezanim za Vašu radnu poziciju. Plata se obračunava prema trenutnom kursu eura.

Imamo platne razrede u okviru istih pozicija te razvojem svojih znanja i preuzimanjem odgovornosti možete napredovati na svom radnom mestu. Ukoliko ste u najvišoj grupi na svojoj radnoj poziciji, a želite povećanje plate, postoje različite mogućnosti. Jedna od njih jeste da razgovarate sa svojim rukovodiocem te da Vam se proširi delokrug odgovornosti i aktivnosti (npr. da rukovodite još jednom službom ili procesima).Sa druge strane, postoji mogućnost napredovanja na druge pozicije. Kada su raspisani konkursi za posao, možete slobodno da se prijavite i naša služba za ljudske resurse će razmatrati Vašu prijavu zajedno sa prijavama drugih kandidata. Uvek se trudimo da izađemo u susret željama i preferencijama zaposlenih kada je to moguće kako bismo im omogućili da rade ono što vole i u čemu procenjuju da će biti bolji.

Korporativno društvena odgovornost

Kompanija često učestvuje u različitim humanitarnim akcijama putem opremanja enterijera bolnica, manastira, škola. Takođe, humanitarnim organizacijama se donira često pomoć u vidu otpadnog drveta ili novčanih sredstava. Pored toga, učestvujemo i kao donatori na sportskim događajima i takmičenjima učenika u školama.

Kontinuirano podržavamo poslednje dve godine humanitarnu akciju “Čepom do osmeha”.

Krajnji cilj timskih igara jedne godine bilo je skupljanje novca za pomoć jednom dečaku obolelom od teške bolesti. Zaposleni su imali organizovane aktivnosti tako da su kupovali i prodavali poklone koje su pravili, a sav novac je uplaćen u humanitarne svrhe. Takođe, novac se skupljao na nivou cele firme putem kutija za novac.

Naročito nam je važno da obezbedimo zaposlenima sigurnost i da ih podržimo i na privatnom planu u različitim životnim okolnostima.

Pružamo podršku našim zaposlenima i u lepim i u teškim trenucima. Ukoliko je nekome potrebna finansijska, lekarska ili bilo koja druga pomoć, uvek može da se obrati službi za ljudske resurse i kompanija se uvek trudi da izađe u susret zaposlenima.

Pratimo lepe događaje u privatnom životu i želimo da podržimo naše zaposlene koji su postali roditelji. Kada neko postane roditelje, prijavljuje bebu u službi za ljudske resurse kako bismo imali evidenciju, a kompanija u tim situacijama dodeljuje poklon – paket za novorođene bebe.

Organizujemo svake godine i paketiće za naše najmlađe. Trudimo se da uvek napravimo dobru zabavu, da pozovemo Deda Mraza i da usrećimo decu koja imaju do 7 godina slatkim paketom.

Kada je nekom rođendan, praksa je da njegovi najbliži saradnici iniciraju da se sakupi novac i da se kupi poklon za slavljenika, a slavljenici najčešće donesu neke slatkiše kako bi počastili kolege.

Ne zaboravljamo ni naše dame da nagradimo za 8. mart i učinimo im praznik lepšim nekim poklon vaučerom.

Dodatne aktivnosti

Sarađujemo sa FitPass organizacijom i velik broj naših zaposlenih koristi njihove kartice za rekreativne aktivnosti. Ukoliko budete zainteresovani, možete se prijaviti službi za ljudske resurse.

Naši zaposleni se svake godine takmiče u Poslovnoj ligi malog fudbala, a mi verno navijamo za njih. Osvojili su I mesto u zimskoj ligi 2016/2017. A takođe, učestvovali smo i na trkama “Bussines run Novi Sad 2018”.

Organizujemo “Memorijalni turnir u fudbalu za Branislava Kisića” svake godine gde se zaposleni prijavljuju u različite timove i takmiče se jedni protiv drugih.